Mijn aanbod
-
Office Management
E-mail Beheer:
Ordenen, prioriteren, lezen en beantwoorden van e-mails.
Herorganiseren, structureren van een overvolle inbox voor betere overzichtelijkheid.
Proeflezen van geschreven e-mails van de ondernemer.
Agenda Beheer:
Agenda’s beheren, afspraken inplannen, taken prioriteren en deadlines bewaken.
Versturen van uitnodigingen voor evenementen, meetings, etc.
Organiseren van attenties voor klanten zoals verjaardag-cadeaus, kerstpakketten, etc.
Ontbijt-/lunch/-diner afspraken maken en locaties zoeken en boeken.
Administratie:
Opstellen en verzenden van offertes, facturen, overeenkomsten en marketingsmateriaal.
Correspondentie met klanten en zakelijke contacten.
Maken van presentaties en visueel materiaal voor coaching programma’s.
Facturen/bonnen inboeken.
Inboeken van facturen en bonnen.
Bijhouden van klantgegevens en administratieve systemen.
-
Data Verwerking
CRM Beheer:
Beheren van klantinformatie in het CRM-systeem.
Invoeren en verwerken van enquêtes, aanmeldingen voor coachingstrajecten, marktonderzoek, etc.
Document Digitalisering:
Digitaliseren van rapporten, documenten, onderzoeksresultaten, etc.
Digitaliseren van systemen en archieven.
-
E-Mail Marketing
Adressenlijst Beheer:
Aanmaken, opschonen en beheren van e-mail-adressenlijsten.
Template Ontwerp:
Ontwerpen van e-mailtemplates voor nieuwsbrieven en andere communicatie.
Het opmaken, optimaliseren en inplannen van e-mailcampagnes.
-
Processen Structuren
Prioriteiten Stellen:
Helpen bij het stellen van prioriteiten in je dagelijkse taken en takenlijsten.
Doornemen van documenten, programma's en taken en actie ondernemen.
Online Tools:
Zoeken en implementeren van online tools die het werk eenvoudiger maken en tijd besparen.